27. 11. 2024

Generali Aréna je minulostí, Sparta přejmenavala svůj svatostánek na Letné!

Nejnavštěvovanější fotbalový stadion v České republice má nové jméno. Letenský sparťanský domov nese nově název epet ARENA.

Titulárním partnerem arény a zároveň hlavním partnerem AC Sparta Praha se totiž stává společnost EP ENERGY TRADING, a.s., dále jen epet.

Průměrná návštěva v průběhu podzimní části ligové soutěže: 13 194 diváků.

Místo, kde se setkávají generace sparťanských fanoušků, stadion, poprvé od roku 2009 mění název.

Firma epet, dodavatel elektrické energie a zemního plynu patří do sponzorského poolu Sparty již několik let, aktuálně se stává jedním ze čtyř nejvýznamnějších klubových obchodních partnerů.

„Prohloubení spolupráce s AC Sparta Praha je logickým vyústěním našeho dlouholetého partnerství. Je to další krok k zviditelnění naší značky, který, věříme, povede k oslovení části potenciálních zákazníků.

Součástí naší dlouhodobé strategie je posílení pozice v oblasti dodávek energií pro domácnosti,“ říká generální ředitel epet Petr Švec.

„Děkujeme společnosti epet za důvěru. Na tomto partnerství budeme chtít společně s kolegy ukázat to, v čem se cítíme být silní. To znamená zvýšit vizibilitu brandu, posílit díky spojení se Spartou sílu značky a získat pro ni ještě větší zásah na domácím trhu,“ popisuje ambice klíčového partnerství Tomáš Křivda, ředitel komerčního úseku a člen představenstva AC Sparta Praha.

V pozici partnera letenského stadionu po třinácti letech končí společnost Generali, respektive Generali Česká pojišťovna.

„Děkujeme za kvalitní dlouhodobou spolupráci. V průběhu našeho partnerství prošel stadion opravdu mnoha změnami a úpravami,“ podotýká Tomáš Křivda.

Jedním z cílů spojení značek epet a ACS bude společná práce v oblasti společenské odpovědnosti.

„Jedním z důvodů, proč se sponzorským aktivitám věnujeme, je právě možnost realizovat část CSR aktivit společně s našimi obchodními partnery. Šíříme energii dál,“ doplňuje Lucie Ďuriník, manažerka marketingu epet.

Aktuálně na Letné probíhá instalace nových propagačních ploch, viditelných taktéž z ulice Milady Horákové a okolí.

Změna názvu stadionu se projeví na všech navigačních tabulích uvnitř stadionu a dále například na jednorázových vstupenkách na utkání, která klub odehraje na jaře 2023.

Největší česká sázková kancelář Tipsport rozdává super bonusy i peníze zdarma. Získej 300 Kč zdarma se vstupním bonusem až 50 000 Kč a sleduj živé přenosy všech zápasů 1. české fotbalové ligy na TV Tipsport!