Camp Nou? Od příští sezony ponese svatostánek Barcelony sponzorské jméno!
Španělský fotbalový klub FC Barcelona se v úterý dohodl na dlouhodobém partnerství s digitální hudební službou Spotify.
Po novém sponzorovi ponese stadion od července název „Spotify Camp Nou“ a logo švédské společnosti nahradí na dresech japonské Rakuten.
„Spotify a FC Barcelona budou spolupracovat, aby tento ikonický dres mohl oslavovat umělce z celého světa, kteří se budou moci spojit s globální komunitou fanoušků týmu,“ citovala agentura AP oficiální prohlášení klubu.
Hodnota zakázky se údajně pohybuje v rozmezí 60 až 70 milionů eur. Pětinásobné vítěze nejprestižnější evropské klubové soutěže sužují finanční problémy způsobené pandemií koronaviru a hospodařením předchozího vedení.
Nové logo by se mělo objevit na mužských, ženských a tréninkových dresech od začátku nadcházející sezóny až do sezóny 2025/2026. Smlouvu podepsalo představenstvo Barcelony, ale ještě musí být v dubnu ratifikována.